Autor: Monika Bartoszek
Kto nie lubi czasem zaszaleć na zakupach dla swojego futrzaka, niech pierwszy rzuci kamień😉 Nie będę ukrywać - jestem zakupoholiczką. Ja raczej niczego nie potrzebuję. To, co niezbędne do życia mam i raczej nie lubię wydawać pieniędzy na rzeczy zbędne, ale jeśli chodzi o pieska... 💸💸💸🙈🙉🙊😂😂😂 Trzeba mieć jakieś przyjemności w życiu, a ja się cieszę, kiedy ona ma wszystko, czego potrzbeuje (i wszystko, czego nie potrzbeuje też 😂😂😂). Co zrobisz, jak nic nie zrobisz? 🤷🏼♀️😂 Zanim pojawiła się Inka, chyba nie robiłam zakupow przez Internet 🤔 (może coś kiedyś mi się zdarzyło, ale na pewno nie było to dla mnie coś totalnie naturalnego). A teraz? Stacjonarnie kupuje dla Inki tylko rzeczy potrzebne na już lub takie, których cena jest zbliżona do kosztów wysłania paczki. 99% zakupów robię w sklepach internetowych: karma, suplementy, kosmetyki, zabawki, "ubrania", gryzaki, smaczki, itd. Chyba nie ma rzeczy, której nie można kupić przez Internet. Szybko, wygodnie, bezpiecznie, bez problemów ze zwrotem, paragon wysłany mailowo. Jedyna wada, jaką ma dla mnie taka forma zakupów, to brak możliwości sprawdzenia jakości produktu lub jego rozmiaru przed zakupem. Na szczęście przy umowach zawieranych na odległość (a tym są zakupy przez Intermet) mamy możliwość odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni - jeśli coś nie spełnia naszych oczekiwań, możemy to po prostu zwrócić i otrzymać zwrot pieniędzy 😊 Internetowych sklepów zoologicznych jest tak dużo, że chyba nie sposób je zliczyć. Mniejsze, większe, z markami własnymi lub ogólne - wybór jest ogromny! Dla Plebiscytu TOP for DOG testowałam ostatnio sklep internetowy Dolina Noteci . Przyznam szczerze, że byłam przekonana, że można tam kupić wyłącznie produkty Dolina Noteci (wiedziałam wcześniej o istnieniu tego sklepu, ale nigdy tam nie zaglądałam). Okazało się, że asortyment sklepu jest dużo większy, niż się spodziewałam! Znajdziemy tam między innymi karmy suche, karmy mokre, przysmaki, zabawki (także takie, których nie widuję w innych sklepach), wyprawki i ich elementy, preparaty na pchły i kleszcze, gadżety dla opiekunów. Wszystko podzielone na kategorie dla psów i kotów. Poza produktami Dolina Noteci w sklepie znajdziemy między innymi produkty marek: Milord, Luger's, Natural Taste, Advantix oraz GiGwi. Wszystko podzielone na kategorie - jasno i czytelnie uporządkowane, z możliwością filtrowania i sortowania produktów. Po zapisaniu się do newslettera zyskujemy rabat 10% na pierwsze zakupy, a do swojego zamówienia możemy wybrać dodatkowy produkt za 1 gr (zależny od sumy cen produktów dodanych do koszyka). Darmowa wysyłka dotyczy zamówień już powyżej 99 zł (w środy powyżej 50 zł! WOW! 🤩) i obowiązuje u wszystkich dostępnych przewoznikow: DHL, DPD oraz InPost. Dla potrzeb testów zamówiłam dla Inki krople na kleszcze oraz wszystkie możliwe rybki i krewetki z firmy Mirals. Wszystko z długim terminem ważności, w nienaruszonych opakowaniach, bardzo dobrze zabezpieczone - tak, jak powinno być. Na moje nieszczęście przytrafiły mi się dwie niespodziewane sytuacje. Najpierw okazało się, że w magazynie nie ma jednego z dwóch zamówionych przeze mnie opakowań tego samego produktu. Przemiły Pan zadzwonił do mnie, przeprosił i zaproponował w to miejsce coś innego - bez problemu dogadaliśmy się co do zmiany. Po otrzymaniu paczki okazało się, że zamiast dwóch opakowań kropli na kleszcze zostało do mnie wysłane jedno. Napisałam maila, po kilku minutach dostałam odpowiedź z zapytaniem, kiedy pasuje mi dostarczenie brakującego opakowania - tu również sytuacja została rozwiązana szybko i bezproblemowo. Można by było powiedzieć, że miałam pecha, ale tak sobie myślę, że w sumie dobrze się stało. Oczywiście idealnie jest, kiedy nasze zamówienie trafia do nas bez problemów, ale więcej o firmie mówi nam postępowanie i traktowanie klienta w sytuacji awaryjnej, niż standardowo w idelanej. A w końcu to są testy! Dzięki tym dwóm sytuacjom mogę powiedzieć, że mimo małych wpadek Obsługa sklepu Dolina Noteci stanęła na wysokości zadania 💪 I ja to szanuję! Bo wszyscy jesteśmy ludźmi i mamy prawo czasem się pomylić - ważnym jest, jak z tych pomyłek wychodzimy 😊
Zobacz oryginalną recenzjęInformacji na temat plebiscytu oraz zgłoszeń produktów i usług udzielają:
Nina Gowin - organizator plebiscytu
n.gowin@dogandsport.pl
Małgorzata Czekała
m.czekala@dogandsport.pl
Katarzyna Rożko
k.rozko@dogandsport.pl